Wanneer bedrijven goed omgaan met hun personeelsleden, groeit de betrokkenheid, bevlogenheid en klantgerichtheid. Dit heeft als effect dat je loyale klantenbestand groeit en dit zorgt er weer voor dat jouw bedrijf betere resultaten behaald. Dit wordt ook wel het ‘service profit chain’ genoemd; hoe winstgevendheid en groei voortkomen uit klanttevredenheid en personeelstevredenheid. Tevreden personeel betekent nu eenmaal tevreden klanten en dat gaan we in deze blog voor je toelichten.

Wil jij beter scoren in 2021? Ga netwerken!
Voordat we je tips gaan geven, gaan we je eerst nog even uitleggen wat netwerken nou precies inhoudt en waarom dit zo van belang is.
Bij netwerken bouw je langdurige en waardevolle relaties op. Hierbij is het vaak van belang dat deze connecties wederzijds voordelig zijn op zowel zakelijk- als privégebied. Netwerken gaat daarom veel verder dan het smeken om gunsten, het gaat om het vervolg van je carrière! Daarom is het zo belangrijk dat dit een businessgoal is voor 2021, want jouw bedrijf gaat hier gegarandeerd beter door scoren. Wij hebben een aantal tips voor jou opgesteld, dus lees snel verder…